قرآن کریم و کتب من قبل: تنها انوار هدایت

وَالَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالْآخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ - بقره 4 (تحلیل و بررسی تورات انجیل و قرآن)

قرآن کریم و کتب من قبل: تنها انوار هدایت

وَالَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالْآخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ - بقره 4 (تحلیل و بررسی تورات انجیل و قرآن)

افسحر هذا ام انتم لا تبصرون

بسم الله الرحمن الرحیم


معنا، لسان قدسی و بوته عینیت خلقت: یادداشتی کوتاه پیرامون بررسی ریشه "خ/حم" در دستگاه مختصات معنایی ابجد (Early Semitic Studies).


برای دانلود فایل اینجا را کلیک کنید.


والحمدلله رب العالمین.


نظرات 3 + ارسال نظر
عارف محب الله یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

جناب علیرضا . با سلام .

براتون توصیه میکنم یک بار فیلم یک شب با پادشاه / One Night with the King/ رو نگاه کنید .

این فیلم امریکایی در کشور هندوستان و از روی کتاب استر ساخته شده .

کتاب استر مسلما بهترین تفسیر و روشن گری بر ایه ی والله خیر الماکرین است .

و علیکم السلام

آقای عارف چند سالی است که فیلم نگاه نمی کنم. اما سعی میکنم پلات داستان فیلم را روی اینترنت مطالعه کنم ان شاءالله. متشکرم.

أمة الله یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام علیکم

آرزو دارم اثر خنک چشمه های زلال ماانزل الله تمامی تشنگان را سیراب کند.

مثل رؤیایى شیرین شده که ببینم نور " ماانزل الله " همه جا را در برگرفته و در دکان های مذهبی و فرصت طلبان و دجل بازان مخفی و پوشیده نباشد.

مطالبتان هم جالب و جدید و حاجت به مطالعه ی فهم عمیق دارد و هم مثل تولد نوزادی که قبل از موعد مقرر تولد شده ! حاجت به عنایت و اهتمام و مواظبت!

و علیکم السلام

سپاسگزارم..ان شاءالله همینطور شود.

عارف محب الله دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

آقای علیرضا .

تا به حال این همه فیلم نگاه کرده بودم ، ولی در هیچ یک به اندازه ی این صحنه متاثر نشده بودم که در فیلم شبی با پادشاه ، استر بلند میشه و در برابر هامان و احشویروش ، خودشو یک اسرائیلی و بنده ی الله اکبر معرفی میکنه .

هنگامی که استر وارد دربار احشویروش شد به قلب من جهاد فی سبیل الله القا شد .
بعدش بررسی کردم و دیدم که استر هنگام ورود به دربار،
خودشو داوود در برابر جالوت مجسم کرده بود .

بررسی نشون میده که قوم برگیزده ی بنی اسرائیل ، تنها مسلمانان واقعی روی زمین بوده اند .

این جهان اسلام کنونی تنها اسمش اسلام هست ، اسلام اون چیزیه که در فیلم یک شب با پادشاه ، مردخای و استر نشون میدن .

دیدن این فیلم رو حتما براتون توصیه می کنم . ما که قبلا برای دیدن یک فیلم آشغال و شیطانی مثل مجعولات مجلل وقت گذاشته بودیم ، گناهه که برای دیدن این فیلم با ارزش وقت نذاریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد